Underbara Lördag!

Mumsigt gott med räkor, kräftor, ost och kex igår! Dock ligger det lite smårester av räkorna kvar i mitt kök och luktar lite halväckligt :P Får ta itu med det snart. Jag, Camilla och Sandra ska bege oss ner mot pizzerian. Bakismat är ett måste, även om jag inte alls är bakis :P Blev rätt lugnt med spriten, som planerat..

Jag är en kass fotograf, blev bara 5 bilder :P Men Sandra hade tagit destofler, hela 29 bilder. Många på henne och mej när vi sjunger singstar.. Hur intressant nu det är att se :P Jag lägger upp några lite senare, hon ska bara hitta sladden först.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaha ja nu fick jag hela ansvaret för att bilderna ska läggas upp..=P

2009-01-17 @ 14:16:49
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0