Up 'n running

Sådär ja, då var det liv i mej också.

Gårdagen var lite speciell. Vi satt och funderade hela dagen på vad vi skulle hitta på. Kände att vi nog ville ta en grogg eller två, men kom självklart på det för sent när bolaget redan var stängt. Men vi fick iaf tag på sprit till slut. Klockan 19 bestämde vi oss för att åka upp mot Nyköping. Eller m´närmare bestämt Oxelösund och Anni. Vi åkte vid 20 och kom fram strax efter 21. Förfestade lite där, sen begav vi oss mot Södertälje (typ) och var på hoj-fest. Den var rätt seg, brukar va mycket roligare. Men men, det kunde vi ju inte veta innan. Krogen är ju inte allt för kul längre, så vi hade nog inte haft mycket roligare där. hade dock sparat in en bensinslant eller två. men vad gör det om hundra år?

Det var jag, Camilla och Sandra som åkte upp. När vi var på klubben så satt vi mest i en hörnsoffa där. Vi skulle kunnat sjunga Svullos gamla dänga "Jag vill ha röv" men det behövdes inte. Vi fick det ändå. Gubbarna tyckte tydligen om att sitta på ryggstödet bakom våra nackar och luta sig lite smått bakåt och använda våra huvuden som kuddar (bildbevis kommer) Men det bjuder vi väl på brudar, visst?

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Inte bakis idag heller :D Men jag ska nog bara ligga och dega hela dagen iaf. Det är det söndagar är till för. Vi hörs vett ja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

klart vi bjuder på det, jag är inte den som är den;) många hade nog till och med sett det som ganska mysigt med röv även om jag kanske inte tyckte att det va sådär jätte mysigt..=P

2009-01-18 @ 16:29:12
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0