Nämen nämen!

Har jag hittat hit? Det va inte igår :P

Man har inte allt för mycket att skriva när man är arbetslös.. Jag är knäpp, när jag jobbade skrev jag "Har inget att skriva, det enda jag gör är att jobba och sova" och nu när jag inte gör det längre så har jag ändå inget att skriva.. Kan det ha nåt att göra med mitt alldeles för ointressanta liv? Mycket möjligt!

Idag har vi iaf vart på Nautilus och invigt vårat gymkort som vi köpte för ett tag sen. Blev inte jättemycket träning. Mest genomgång av en instruktör. Gick igenom alla maskiner och skrev på nåt kort med inställningar osv. Blir nog bra det där. Lär förmodligen ha träningsvärk imorrn, även att det inte vart så mycket träning :P Vältränad som man är :D Haha..

Sitter och funderar lite på vad man ska hitta på i helgen. Skulle ha serverat på Annas pappas 50-årsfest men det blev inte så. Kul att man får veta det såhär 3 dagar innan, när man har ställt in andra grejer pga det. Men men..

Herr Larsson fyller ju 25 stora år på Lördag. Nu när vi inte ska jobba kanske man skulle fira det litegrann. Han hade dock fått lite klagomål av grannarna att det va fest lite för ofta där :p Så vi får nog hitta nåt nytt ställe snarast.. Frågade honom förut vad han önskade sig i present, men det visste han inte. Det enda var ett x-box med inbyggd hårddisk för en sisådär 4-5000.. Man kanske skulle slå till. Ja menar, pengar är ju inga problem! Man kanske skulle ta två när man ändå är i farten. Ifall ett går sönder liksom.

Just ja, jag shoppade ju massor igår också :D Man mår ju såå bra av att spendera pengar.. Men sen kommer världens ångest sköljande över en på kvällskvisten. Frågan är om det är värt :P Kände mej ju rik när man fick skattepengarna, men ack så fort dom försvinner.. Räkningar/skulder på 5000 och lite shopping för 2500 typ.. Hmm, vart tog dom vägen??

Lyssnar på lugna favoriter, och helt plötsligt dök Sonja Aldén upp.. Ni vet "Du får inte"-låten.. Herrejössenes vilken nostalgi! Lots of feeling där asså :P

Nä nu får det va nog. Konstigt att jag ens har några besökare kvar som klickar sig in varje dag.. Måste va såna människor som har lika mycket till liv som mej ;)

God natt folks!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va trevligt, då har jag nån o dra me mig till gymmet :)

2009-06-11 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0