Aj fan!

Jag har en visdomstand som har varit halv-uppe hur länge som helst. ibland blir det infektion så att tandköttet typ lägger sig över halva tanden.. Det har hänt nu igen!! Helvetes fan vad ont det gör. Jag kanske måste uppsöka en tandläkare ändå :/ Men hur i hela friden ska jag finansiera det? Och dom lär ju inte få grepp om den för att kunna dra ut den, så då ska det säker skäras runt om.. AJAJAJ!!! Kanske skulle vänta några dagar ändå, det brukar ju faktiskt ge med sig ;P

Nu ska jag strax springa ut till bussen, sen blir det jobb.. Känns som tisdag idag bara för att jag jobbade igår ju! Detta kommer bli en lång vecka känner jag..

Hörs kanske sen. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0