Då var helgen slut :(

Fan va fort helgerna går asså.. Varför kan inte veckorna gå lika fort?

Fredagskvällen spenderades hos Christian i Linghem. Drack lite, grillade lite majskolvar osv.. Blev ingen utgång för det hade ingen råd med ;P

Igår grillade jag, Anna och Camilla här ute på innergården. Vart pepparbiff, fläskfilé, majskolvar och potatisgratäng. Satt inte helt fel kan jag meddela. Tog en jävla tid innan vi fick fart på grillen dock. Vi trodde inte den skulle ta sig, för det såg ut som den hade slocknat, så Camilla åkte bort till macken och köpte en till påse bricketter. Men när hon kom tillbaks så hade det blivit en fin glöd :P Luriga små jävlar det där..
Satt iaf där nere i 4 timmar.. Påpälsade som att det vore mitt i vintern. Linne, underställströja, fleecetröja, leggings och mössa! När vi hade suttit där i ett par timmar så gick jag även upp och hämtade vantarna måste jag erkänna :P Man vill ju så gärna trotsa kylan och låtsas att det är vår. Men när solen försvann och byttes ut mot mörker så blev det genast mycket kallare.

När vi kände oss färdiga där nere så gick vi upp till mej och satt och snackade och lyssnade på musik. Sen kom även Ella, Jonsson och Marcus bort en sväng. När klockan började närma sig typ 00.30 så var jag så trött så jag körde hem mina gäster.. Trevlig värre :D Sen slocknade jag som en stock.

Imorrn är det jobb igen.. Men på Fredag är det en rolig dag. Först ska jag till Linda (frissan) och klippa och färga mej.. Sen ska hon även styla mitt hår inför kvällen, då det vankas ÖVERRASKNINGS-fest för Johan.
Nu kanske ni tänker "men är hon knäpp och skriver ut det i bloggen om det är en överraskingsfest?" Men då ska jag säga er en sak.. Neee hon är inte knäpp.. Finns andra som sköter den biten.. Så trött på folk som inte förstår innebörden av vad "överraskning" betyder.. Förmodligen att man inte ska säga nåt till födelsedagsbarnet?? Och verkligen inte visa den hemliga gästlistan heller.. Puckade jävlar!

Idag har jag ju totalt glömt bort min lilla blogg. Och det märks på besökarantalet.. hela 5 st hade vart inne idag.. haha.. Det är fan rekord.. åt fel håll då tyvärr.

Ska väl fortsätta denna Söndag med slappande i soffan som det vart nästan hela dagen. Men har ju faktiskt hunnit med att hämta Annas bil, tagit en fika hos Johan och även kollat på Wipeout hos Anna. (När man läser låter det ju nästan som att man varit en upptagen jävel heeela dan)

Mamma, du som har börjat läsa. Jag önskar hemkörning av crosstrainern i veckan. Går det att lösa tror vi? Jaa va?
(för att svara så rullar du ner sidan, tills du kommer till ett ställe där det står "kommentera") Haha, måste vara lite övertydlig när det är en mening som innefattar båda Mamma och Teknik :)

Herrejössenes vad långt det blev idag. Har jag bara 5 besökare imorrn så lägger vi ner blogg-karriären.. höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0