In i skamvrån

Okej, skäms på mej igen.. Gud vilken dålig bloggare jag har blivit. Jag glömmer liksom bort den. Har inte hänt speciellt mycket ändå. Mest jobbat som vanligt..

Känns som den här veckan har gått fort som satan. Bara imorrn kvar av arbetsveckan ju! Och imorrn slutar jag dessutom kl19, för så ska jag iväg en sväng. Sen är det fredag och en del att stå i. Ska ha födelsedagskalas på Söndag. Och innan dess ska jag hinna städa lägenheten från topp till tå och dessutom baka lite kakor och ev även en smörgåstårta. Har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska bjuda på. Nån som har nåt bra förslag? Gärna nåt man kan göra på lördagen, eftersom jag ska ut på Lördagkväll och kalaset börjar kl 15 på Söndag.

Förövrigt vet jag inte om mitt sms kom fram till dej Josefin igår? Fick ingen leveransrapport.
Om inte, så stod det i princip att du kunde ringa mej och ställa alla dessa frågor som du uppenbarligen har.
Känns lite enklare att du frågar mej istället för alla andra OM mej..

Vill du inte ringa och ställa dom till mej direkt så kan du hålla käften om mej i framtiden. Herregud vad långsint man kan va.

Nu blir det smink och fix. Jag som "inte ser så bra ut" kan behöva lite såna grejer i fejset. Eller vad säger du? ;)
Uppenbarligen var det nån som inte verkade ha allt för stora problem med mej..
Skönheten sitter ju i betraktarens ögon, som det sägs. Tur att inte alla ögon är lika ;)

Det va allt för mej. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0