Mätt som en plätt!

Sammanfattar detta som en mysig födelsedag, trots att jag jobbat största delen av den.

Slutade klockan 19 och mötte upp Camilla, Sofi, Anna och Sara.. Sen gick vi till Hamlet och åt finmiddag.

Förrätt
Vitlöksbröd

Varmrätt
Oxfilé, potatisgratäng och portvinsås

Det va riktigt smarrigt måste jag säga. Efter maten blev det kaffe och mintkaka.
Kaffet lektes det mest med. Jag provade även att sulta på en sukett.
Sammanfattningsvis: Don't try that at home!
Var inte alls speciellt smaskigt. Fick även ett garvanfall av nån anledning. Kommer inte ens ihåg varför :P Men ibland får man ett sånt där anfall, sen går det inte hejda det!

Nu ska jag fortsättta fira det sista på in födelsedag framför datorn :P

Har fått massa gratulationer.. På jobbet, i telefonen, på sms, men framförallt på ansiktsboken.

T a c k  a l l a!

Kommentarer
Postat av: Towa

Grattis i efterskott =)

2009-03-11 @ 10:38:53
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0