Mitt i natta!

Har inte haft ett dugg att skriva idag.. Har fortfarande inte iofs :P Men vi kör lite ordbajs så får vi se.

Dagen har inte bestått av mycket alls.. Jobba, sen vila.. Dagens sämsta har verkligen vart denna jävla huvudvärk!!
Är min nacke som spökar. Har dagar då jag vaknar med huvudvärk, sen sedan sitter i hela dagen. Blir dessutom värre och värre ju senare på dagen det blir.

Camilla ska försöka få tag på hennes moster imorrn och se om hon har nån tid så jag kan boka in mej för lite massage. Verkligen välbehövligt.

Visste ni förresten att man kan kolla hur mycket skatt man ska få tillbaks/få betala tillbaks nu?
Man loggar bara in på skatteverket och kollar. Man måste dock ha e-leg för att kunna logga in.

Jag tänkte mej att jag kanske skulle få tillbaks 2-3 tusen eller så.. men när jag loggade in fick jag en smärre chock. Vet ni hur mycket jag ska få tillbaks??

Fjortontusenetthundrasexton kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(14116 kr för er som tycker det känns lättare att läsa så) ;P

Och vet ni vad detta innebär? Att Thailand blir av i December! Så jävla gött det ska bli. Måste använda lite pengar i sommar när jag ska ha semester, då jag fått min semesterersättning i lönen. Men resten går oavkortat till rädda-Malin-fonden.. Heja Thailand!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Underbart!! Ta med mig!:D

(åh nej, nu kanske folk tror att vi känner varandra, eller tillochmed fikar ibland) tiihii

2009-03-25 @ 02:01:56
URL: http://missellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0