Redan Torsdag..

Ja det är det faktiskt, för klockan är över 12 ;)

Har inte skrivit något idag, men det har sina anledningar. Det har helt enkelt inte hänt nånting som "stuckit ut" mot alla andra dagar. Fick dock skjuts till och från jobbet. Det är ju inte var dag, så nåt speciellt har ju hänt :D

Annars rullar allt på som vanligt. Rätt jävla trist liv man har när man tänker efter. Men allt kan väl inte va glitter och glamour jämt antar jag.. Sista jobbdagen för "veckan" imorrn.. Ska dock jobba Söndag..

Skulle egentligen jobbat lördagen, men jag bytte eftersom Sofia har födelsedagsfest på Fredag.. och man fyller ju faktiskt bara 22 en gång!

Borde följa med mamma hem en sväng på fredag eftermiddag och tvätta.. Jag som trodde jag hade bokat tvätttid tills i helgen men så var icke fallet.. Hon slutar dock inte för ens 16.30 så det kanske kan bli körigt att hinna med.. Vi får se helt enkelt.
Årets pris för mest givande inlägg går till *trumvirveeeeeeeel* MALIN!!

 God natt mina små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0