Dedicated to Louise!

Känner du dej speciell nu? ;)

Jag vill verkligen inte blogga, men Louise tvingar mej :( Haha.. Just nu är ju en riktigt dålig tajming att blogga också. Har ju bara legat hemma och dragit på mej ett liggsår eller två.. Var sjukt konstig i magen i Söndags, men tänkte inte så mycket mer på det. Trodde det var vanlig dagen-efter-mage.. Men när det fortsatte även på Måndagen så blev jag lite fundersam. Började även få som kramper i magen då.. Blev inget jobb för mej. Vägrar riskera att bajsa på mej på vägen dit asså :D Haha.. Okej, too much info!

Har iaf bara legat hemma i veckan.. Kollat lite webb-tv, facebookat osv.. Ni vet det gamla vanliga helt enkelt. Idag har det känts lite bättre, har dock blivit aningens sämre nu under kvällen igen.. Men vi hoppas skiten går bort snart så jag får tjäna big bucks :D Ringde Vårdcentralen igår och frågade vad dom trodde det kunde va.. Dom tyckte det lät som matförgiftning. Förmodligen efter fyllepizzan i Lördagsnatt.. Five Tastes is NOT the shit asså...

Jaha, vad är planerna för helgen då? Tror det blir lugnt faktiskt.. Har bestämt mej för att bara dricka varannan helg. Blir så mycket roligare då. Annars blir det lätt som en "rutin" :P Okej, det där klingade det lite alkis om :D Summasumarum, man ser mer fram emot att festa om man inte gör det så ofta.. Ekonomin gillar det visst också har jag hört!

Nu får det va nog för idag.. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Louise the poppit master! muhaha. jag känner mej mycket speciell, tänk att JAg har en sådan kontroll över folk!! MUHAHA!,

2009-10-01 @ 00:06:34
URL: http://honkanen.bogg.se
Postat av: Nellan

Fan också, jag som trodde det va pga mitt tjat du ordnade ett inlägg! :D haha

2010-01-31 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0