It's Friday I'm in love!

Äntligen är Fredagen här! Man är alltid lika glad när man kommer till jobbet på fredagar. Kanske är därför man säljer så bra på fredagar?

Det va det jag testade då när jag sålde rekord. Jag va cp-glad och det funka fan. Vi har en tjej här på jobbet som alltid är så där extremt glad, nästan jobbigt glad. Men hon säljer bra nästan jämt så man får väl börja köra på det stuket antar jag.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Camilla har fått sin lägenhet så det blir väl o måla kök. Men först ska jag nog rensa lite i mitt förråd. Måste ju ta upp lite grejer som jag ställde ner när jag hyrde ut den. Alla badrumsgrejer osv.

Imorrn kanske det blir fest, iaf om Elon får bestämma ;D

Back to business. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0