Ingen sömn!

Idag har det vart full rulle hela dagen, Tro det eller ej ;)

Vaknade runt 11.30, gick upp runt 12. Satt mest och slappade i en timme, sen frågade jag runt lite om det va nån som var sugen på en dag på IKANO. Och det tackar man ju inte nej till :)
Både Sofi, Camilla, Ella och Erika var sugna. Inte illa. En hel drös med brudar som invaderar IKANO^^

Hittade några tillgodo-kort här hemma som va karlns. Men dom bjöd han på :) Man tackar!
Han hade ingen aning om hur mycket det va på dom, men det skulle jag snart få veta. Går fram till tanten i informationsdisken och vill veta hur mycket som finns på korten (det var 2 st).

 - "Aa det första här har du 79 kr på. Och det andra är det 18 kr på"

Haha, jo vars man tackar! Det va ju inte mycket att hänga i gran direkt. Men det blev vissa små-fynd iaf.

* En fönsterlampa till sovrummet (Grönö för er trogna IKEA-fans som kan sortimentet utantill *Host Anneli Host* ;)
* 10-pack batterier (Kan alltid vara bra^^)
* 4 st djupa tallrikar i samma serie som dom jag köpte för ett par veckor sen
* 2-pack lampor (var på jakt efter en röd glödlampa, men fanns inte. Jag håller nämligen på med ett projekt^^)
* 3 lila små ljusslingor (ingen kommentar behövs. haha)

Det va nog det hela. Jag fick betala 31 kr av mina egna pengar, resten täckte kortet. yey!

Efter det vart det en sväng på Guldfynd & Lindex i väntan på att Erika skulle bli klar hos frissan.

Eftersom vi glömt äta frukost så satt jag, Sofi och Millan och höll på att dööö av hunger medans vi väntade. Men hon kom till slut som tur var. Då bar det av mot Max!

På vägen hem var jag tvungen att stanna på "MedMera" (pysselaffären i T-fors) och inhandla röd glasfärg, så jag kunde måla min glödlampa röd. Nu snackar vi PORRstämning my dears ;)

TVn kallar. Baaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0