Mumma mat

Tjoflöjt!

Då sitter man här igen. Helgen har varit extremt lugnt.. och BILLIG :D hehe.. Va ju liksom det som va syftet denna helg. Man får ju anpassa nöjena efter plånboken som man brukar säga.. Gör man?!

I fredags började jag dagen med att ta tag i det där lilla diskberget som skapats i köket. Diskade allt förutom kastruller och sånt som måste stå i blöt en stund först. Sen gick jag bort till Ella, där hon och Camilla just hade gjort en smörgåstårta som vi skulle bli bjudna på lite senare. Me like..

Vi åkte till Mantorp och hämtade mammas lilla pärla. Slapp jag känna mej helt fången iaf. Varken bil eller pengar suger ju. Så då vart jag lite gladare iaf :)

Sen åkte vi tillbaks mot Linköpingtown, gick hem och svirade om och sminka oss lite. Sen vart det smörgåstårta för hela slanten.. Muuuuuuuummma va det kan jag lova. Efter det vart det en spelomgång, med nåt spel jag inte kommer ihåg vad det hette. Man va i 2-mannalag, och så skulle man förklara ett ord och den andra skulle gissa.
Sen va det ju så att Louise hade lite förferre hemma hos henne, så vi packade in oss i bilen och åkte dit en sväng.
Som vanligt är det ju inte jättekul att gå på förfest nykter, så det va ju så där. Var mest trött.

Så jag åkte hem och sov.

Lördagen var väldasn lugn. Gjorde i princip ingenting innan kl 17. Tog ett bad, fixade mej och så bara. Sen åkte jag in till stan och mötte upp den där karln. Så gick vi till Passe och Anneli, där hans andra bror och hans fru också var. Så spelade vi BUZZ. Passe hade köpt ett nytt spel "Buzz Hollywood", men det va lite utanför min kunskap om man säger så. Eftersom jag inte är jättehaj på filmer och skådespelare och sånt så va det inte nåt för mej. Kunde knappt en enda fråga. Men men.. Man kan ju inte va bra på allt ^^

Vi var la kvar där till strax efter 21, när vi kommer ut till bilen, så startar den inte :S Men efter en stund så kom den igång. Himla skumt det där. Men vi kom hem till slut. Satt mest och dega till strax efter 00 när vi kröp i säng.

Denna dag har inte alls gått i många knop. Känns som jag har sovit bort hela dan, kan ju bero på att jag har det. Börjar undra vad det är för fel på mej! När den där karln kom hem så vart det lite vuxenlek till en början, sen matlagning :D

Finmat idag, ryggbiff, pommes och beasås. Göddigt värre!

Nu ska ja kolla klart på Miami Ink, så laterz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA SKRIV "DEN DÄR KARLN"!!!!!!!!!!!!

2008-02-04 @ 23:37:55
Postat av: Malin

Haha, angående: SLUTA SKRIV "DEN DÄR KARLN".. Vem ville nåt?? Va? va? va? :D

2008-02-05 @ 00:27:01
URL: http://tanthulda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0