Ojojoj va länge sen

Hej hopp!

Det va ju inte igår om man säger så :) Har helt glömt bort min lilla blogg. Har inte heller haft nåt intressant att skriva. Har ja visserligen inte nu heller, men va ju tvungen att uppdatera lite.

Har inte gjort speciellt mycket i helgen. En seg helg kan man säga. Och förutom helgen så har jag bara jobbat.
Som jag kanske sagt tidigare så jobbar vi på provision nu. Kör viasat nu istället för besöksbokning på Danske bank.
Har 51 kr fast timlön och resten är rörligt. Då får runt 120-135 kr/sälj.
I Fredags jobbade vi bara 5 timmar, och jag sålde 7 st! Damn Im good^^
Då vart det en timlöm på 240 kr i timmen. Och igår fortsatte jag på samma spår. Sålde 7 då också, men då jobbade vi heldag, dvs 7,5 timmar. Så då slutade timlönen på 165 kr i timmen. Men jag klagar inte.

Om det fortsätter gå så här bra kommer jag nog få skapliga löner :)

Nu hinner jag inte skriva mer. Måste fixa mej, sen åka till jobbet om en timme. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Denise

Nu ska jag vara omständig :)
Hur gör jag om jag vill ändra textstil i det jag skriver i bloggen?
Går det?

2008-02-26 @ 15:56:42
URL: http://dandersson.blogg.se
Postat av: magdalena

vilken snygg blogg du ordnat åt denise

2008-02-26 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0