Hahahaha

Hahaha, läste just Sandras kommentar angående mitt inlägg om Sonjas låt. "Men Malin, den heter Du får inte"
Hahah, jag hade skrivt "Nu ska jag lyssna på Du får alltid" Vet inte vad jag fick för hjärnsläpp där :P
När man lyssnar på en låt 1000 ggr varje dag och skulle kunna texten utantill om nån väckte en mitt i natten, så borde man kanske inte skriva fel på titeln :P Även den bästa gör sina misstag skulle jag vilja säga till mitt försvar ;)

Idag skulle jag jobbat, men det blev inte så. Ringde Lotta på jobbet igår och diskuterade lite hur jag skulle göra. Har inte gått nåt vidare bra på helg-projektet, så kom fram till att jag skulle hoppa av det.

Igår var det lugnt hela dagen. Klev upp ur sängen och klädde på mej kl 20.00 :P Sen diskade och plockade lite. Sen kom Camilla och vi låg i sängen med en varsin laptop. Lanade lite harpan ;) haha
En lagom ansträngande dag med andra ord.

Idag har jag vart ute i Tornby en sväng. PC city, Elgiganten, Toys och slutligen Maxi för lite storhandling. Så nu är kylen full igen :)

Haha, måste berätta. Jag har en spargris som räknar pengarna själv när man stoppar i dom. Men så var jag tvungen att nalla lite en gång, så igår fick jag för mej att jag skulle hälla ut alla pengar och börja stoppa i dom igen så det blev rätt i räkningen :P (Hälla ut "lite" innebär ca 1000 kr i mynt :p)
I alla fall, jag började stoppa i, kom upp till 300 nånting, sen nollställs skiten! Då byter jag batterier i, och börjar om. Sen nollställs den igen! Och jag med mitt tålamod fick ett smärre ryck här. Ringer till Nicco (den är köpt på hans jobb) och skriker mer eller mindre hysteriskt "Nu får fan ta med den här skiten och byta, den funkar ju fan inte!!" Haha.. Inte alla som blir psyka över en spargris ;) Men nu är den bytt iaf, så ikväll ska jag ge det ett nytt försök och hoppas på bättre lycka denna gång.

Nu blir det en cigg, sen bort och hänga upp tvätten. Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0