Dags för en uppdatering

Nu var det ett tag sen igen.. Har ju liksom inget vettigt alls att skriva, men jag drar väl helgen som var.

FREDAG
Då var det sexparty hos mej för fulla muggar! Vi var en sisådär 13-14 bruttor. Folket droppade in runt 19.30 och då började galejet. En tjej från Intima kom och visa en herrans massa prylar. We like :) Koncentrationen var hög (se bilder nedanför) :P
Jag tror att säljaren som var här vart nöjd med kvällen iaf. 6000 kr köpte vi för allt som allt. Vilket resulterade i ca 1500 kr i hennes ficka :) Jag funderar själv på om man kanske skulle börja med homepartys. Startväskan kostar 3000 kr att köpa in.. Det är väl mest det som är min spärr just nu :P Skulle dock vara jävligt nice med några tusenlappar extra varje månad. Någon som känner sig manad att sponsra? ;)
Partyt var iaf slut vid 23-tiden tror jag.. Då fortsatte festen en stund till, sen vart det att bege sig in till stan. Blev dock inget krogen, utan drog en Hakepi och sen hem. Var hemma strax efter 02.. For iväg igen strax innan 04 och kom hem vid 10 på morgonen igen ;)
Summering av kvällen: 5 av 5!

LÖRDAG
Ja vad gjorde man då? När jag kom hem på morgonen så sov jag igen den sömn jag missat på natten. Vaknade väl runt 15-16 sådär. Då åkte jag, Anna och Camilla till Valla och tog årets första minigolfrunda. Ni kan ju gissa vem som vann? ^^
På kvällen åkte vi ut till Herrbeta och joinade Elli & co hos Erik en sväng. Men jag var alldeles för seg för att komma igång, så kvällen blev kort. Åkte ett varv på stan när vi kom därifrån och sen hem och sov.
Summering av kvällen: 2 av 5


SÖNDAG
Gjorde inte mycket alls på dagen. Vid begav vi oss mot Linghem, där grillning hos Christian stod på schemat. Stannade på Maxi och handlade "lite" på vägen dit.. Haha.. Har nog aldrig sett så mycket mat i hela mitt liv :P Men gott var det!
Grillspett (rödlök, paprika, champinjoner, tomat och zuchini) <---- stavning?! , fläskfilé på spett, tzatsiki och potatisgratäng. Stefan kom även bort och avnjöt lite gratis food :P
Summering av kvällen: 5 av 5


Just ja, tattuerade mej ju förra veckan. Har nu fått infektion i den lille rackarn. Rekommenderas ICKE! Inte alls speciellt skönt.. Och blir inte speciellt snyggt heller.. Var på vårdcentralen förut och vart lite sprit-baddad och omplåstrad.

Dagens appråpå: Sprit ska vara i munnen, ingen annanstans.

Det var nog det som hände i helgen.. Lite bilder kan ni la få också..



Pomperipossa släng dej i väggen ;)









Resten av bilderna finns på facebook för er som har mej där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0