Jaha, då var ledigheten över för denna gång..

Då var påsken slut. Har dock inte känt av att det är påsk direkt. Ingen påskmat har det blivit. Men jag klarar mej bra utan den faktiskt. Drar väl en genomgång av helgen..

Torsdag

Dagen spenderades hos mamma med Anna. Vi satt på altanen och spelade kort hela eftermiddagen. Sen kom Johan och nån dit och letade påskägg som vi gömt i trädgården. Haha, man ska va barn så länge man kan. Efter det bjöds det på grillat. Roligaste måltiden jag nånsin ätit tror jag. Mycket flams var det iaf. Jag lärde Johan hur man äter majskolv osv.. haha.. På kvällen var det lite småfest hos Anna. Johan, Micke och nån kom dit. Vi körde nåt slags ölspel som gick ut på att supa ner mej tydligen. Man ställde ett ciggpaket på högkant på bordet, sen "flippade" iväg det. Beroende på hur paketet hamnade, så fick man antingen dricka själv, dela ut klunkar eller hitta på en regel. Karlslokarna gaddade ihop sig och delade ut alla till mej. När klockan var kanske 12, åkte alla utan Anna vidare till en fest i Jakobsdal. Henke som var hos är tydligen tattuerare. Jag klurar lite på vad han ska få märka mej med :P Ska iaf bygga på stjärnan jag har vid byxlinningen. Sen blir det nog nåt i nacken också. Vi får se helt enkelt. När vi drog oss från festen så följde jag med Johan hem. Diskuterade litegrann, sen sov vi. Vaknade 1000 ggr på morgonen av att solen lyste in mitt i fejset på mej där i soffan. Ingen skön grej alls.

Fredag
Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen. Har blandat ihop alla dagar :P Kvällen spenderades iaf ute i Linghem hos Christian. Där bjöds det på nykter grillning. Vart vitlöksmarinerad oxfilé och klyftpotatis. Mummigt så inihelvete. Efter grillningen vart det att glo på Singing bee.. Jag syndes dock inte mycket alls. I profil 2 ggr bara.. Kanske var tur det :P Kvällen slutade tidigt och jag var nog hemma redan innann 12.

Lördag
Åkte ut till Mamma på förmiddagen. Stannade och handla lite på vägen och så, sen slängde vi oss på en filt och låg och solade hela dagen. Underbart skönt. Påkvällen sen blev det grillning. Planen var att sova kvar hos Mamma, men vi begav oss in till stan redan vid 22.30. Åkte hem till nån och fortsatte partaja där. Det var trevligt.. Men lite blött så och då ;P
Vid 3-hugget körde Johan ut mej till bushen. Och där hamnade jag.

Söndag
Vaknade klockan 8.30 efter ca 1½ timmes sömn. Kände mej dock rätt pigg. Min skjuts kom, men innan vi åkte skulle vi tydligen åka bil i skogen. Kändes lite som en näradödenupplevelse, men jag överlevde ju uppenbarligen. Bra det! Åkte iaf hemåt sen. Ringde Anna och Sofia, sen åkte vi ut till Mamma igen. Låg och solade hela eftermiddagen. Camilla kom ut en sväng och joinade. Satt och diskuterade lite vad vi skulle hitta på. SLutade med att vi bestämde oss för att börja hos Anna. Efter Mantorp åkte vi hem till Annas föräldrar i Motala. Hon skulle slänga lite skit som hon hade på vinden där. Snodde även med oss lite kräftor och räkor som vi hittade i deras frysgömmor :P
Åkte sen vidare hem till Anna. Jag somnade på soffan.. haha.. Död som bara den. Daniel kom bort en sväng, sen kom även Camilla och Sofia. Vissa drack, vissa inte. Jag nöjde mej med 2 grogg, sen ville jag inte ha mer. Vi brummade ut mot Linghem, och hem till Jenny som hade lite festis där. Kortfattat så bestod kvällen av singstar, guitarrhero, nakna karlar som bastade, djupa diskusioner osv.

Idag
Vaknade klockan 1 (!!!) Kommer inte ihåg sist jag vaknade så sent. Tror jag sov igen lite från natten innan. Gick bort till Anna när jag vaknat till, och då åt vi världens bästa frukost!! Äggmackor, kräftor och räkor! Det är inte fy skam!
När vi ätit klart gick jag hem. Somnade flera gånger. Gick liksom inte hålla ögonen öppna. Det var som att dom bestod av betong. Strax innan 19 åkte vi till Maxi och handlade. Det var i princip det jag gjort idag. Har vart sjukt seg.

Creds till dom som orkade läsa allt :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tack för credsen=)

2009-04-14 @ 11:08:01
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämn inga namn! tack

2009-04-14 @ 14:26:21
Postat av: Malin

Bättre att skriva vem som kommenterat, så jag vet vems namn det är jag inte ska nämna..Blir svårt annars

2009-04-14 @ 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0