Sådär då..

Det va la ett jäkla tjat om mitt dåliga uppdaterande :P Man måste ju ha lite översyn med en stackars tös som tappar den ena datorn i golvet så den pajar och sen har hela 117 st  virus på sin andra dator.. Inte lätt när det är svårt.

Nu tror jag iaf att det börjar bli ordning på alla virus.. Fredrik har vart här och hjälpt mej flera gånger i veckan.. Snällaste :)
Fattar inte hur man har det tålamodet.. Jag skulle slängt ut datorn från balkongen för länge sen.. Tur att vi alla är olika ;)

Idag har jag faktiskt bara jobbat halvdag.. Sågick hem vid 16.15.. Så jävla underbart att få gå hem när det fortfarande är ljust ute! Händer ju inte varje dag direkt.. Och vilket väder vi har fått.. Hoppas det håller i sig bara!

Dagen har spenderats väl.. Är ju tvungen att ta vara på dom få lediga eftermiddagarna jag får.
Efter jobbet mötte Camilla och Anna upp mej utanför jobbet.. Sen gick vi en snabbrunda på stan (medans vi funderade ut vart vi skulle äta glass) Kom fram till att vi skulle åka ut till Cubus på Ikano först för jag va bara tvungen att inhandla mej lite fler trosor i samma modell som jag köpte förra veckan. Sjuuukt snygga och sköna.. Jag vart nästan lite kär.

Efter Cubus vart det lite käk, sen mötte vi upp Johan och Fredrik i Hjulsbro. Köpte glass och bröd. Åkte till båtbryggan och matade ankorna :) Fick dock inte samma respons som vi väntat oss :P Dom var långt bort ifrån oss och vägrade komma närmre.. Åt bara dom brödbitar som vi kastade låångt..

Efter Hjulsbro åkte vi hem en snabbis, sen ut till Linghem så Fredrik fick fixa ett nytt antivirusprogram till mej. Det han fixade i veckan fanns inte kvar (?) eller nåt sånt. Vart kvar där ute en stund, sen hemåt. Och här sitter jag nu.. Inburrad i min sköna morgonrock.

Har just lagt in alla bilder från Johans 25-årsfest. 172 st var det!! Shit asså.. Har fått upp alla på Ansiktsboken nu.. Bara taggningen kvar, och det lär ju ta sin lilla tid. Får se om det blir idag.. Eller en annan dag :P

Imorrn vankas det grillning och party party.. Klockan 6 här nere på min innergård! Ska bli mumsigt värre.. Blir nog ett rätt stort gäng tror jag, så ska bli trevligt.

Nu har jag inte mer att tillägga.. Men detta måste väl duga som kompensering för dåligt bloggande ett tag Louise? ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

jo de duger väl :P haha

2009-04-03 @ 18:03:02
URL: http://honkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0