Godmorgon Sweden!

Idga är en bra dag! Det känner jag det.. Snoozade inte så länge som jag faktiskt kunde gjort.. utan valde att gå upp kl 10.10 istället :) Gud så duttig jag är..

Sitter och samlar krafter för att orka ta mej till duschen :P Egentligen är det ju jobbigare att duscha på morgonen, men jag gillar inte att duscha håret på kvällen. Är ju alltid snyggast när det är nyduschat liksom. Kom på att jag måste boka tid hos Linda (Plastsyster/Personlig frisör) :P Jag var där strax innan jul, så börjar bli dags igen. Kanske skulle ta en tid innan min födelsedag, så man är snygger i håret då!

Idag är det Torsdag, vilket innebär sista arbetsdagen för den här veckan.. Gött mos!

Nu är jag nog redo för duschen, vi hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0