Skeppohoj!

Fick en lapp häromdagen där set stod att internet skulle vara avstängt den 4/2 pga att dom skulle byta några ledningar som förstördes i branden i december. Men det hade jag självklart glömt bort imorse när jag vaknade. Vart lite smått irriterad när jag insåg att jag skulle vara tvungen att ändra på mina dagliga rutiner :P

Tur att man har tillgång till internet på jobbet iaf!
Har ju iofs ett mobilt bredband hemma som jag köpte, så skulle jag installera det (har fortfarande mammas dator) men det gick inte! Fan, vad ska jag ta mej till ikväll? Vad gör man utan tillgång till internet liksom? Jag får nog gå och sova direkt när jag kommer hem :P

Nu är det bara 30 minuter kvar till lunch. Gött och slippa det här bajsprojektet ikväll iaf!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Rolig blogg!!

Kolla in;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-04 @ 16:35:03
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0