@ Mammis place

Tror ni banken var öppen när vi kom dit eller? Neeeej! Dom stängde tydligen klockan 13 Mån, Ons, Fre. Trodde alla banker hade öppet till 18 varje dag nu för tiden, men så var icke fallet. Camilla trodde det berodde på finanskrisen :P

Mamma skulle iaf in på bolaget och köpa sig några bira, så det gjorde vi. Sen åkte vi mot Mantorp-town! Stannade på Mobilia. Jag sprang in och köpte en creme fraiche och en burk med fefferoni. Jag sa till mamma på vägen hem "Bara vi inte ska äta köttfärspaj, för jag är så trött på det".. (Mamma gjorde en paj till mej sist som jag fick med mej hem i matlådor, så det har ju blivit ett par såna) I alla fall så säger hon att dom har planerat att äta det ikväll, men jag övertalade henne att vi skulle göra tacopaj istället. Var rätt länge sen nu.

Camilla kommer och hämtar mej sen, så ska vi åka till City Gross och storhandla. Jag vet inte om det är nåt fel på mej, men jag tycker det är skitkul att handla :D Dock inte lika kul att man måste betala för skiten. Tänk om man vore zigenare och kunde stoppa in hela kundvagnen under kjolen :D haha.. Det vore lyx de!

Nu ska jag hjälpa mamma med pajen.. eller nåt.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0