Då var man fin i håret igen!

Var uppe med tuppen idag. Kl 6.40 ringde klockan. Snoozade till 7.20 sen var jag så illa tvungen att gå upp. Brummade iväg mot staden vid 8.20.. Blev klippt och färgad sen åkte jag hem igen. 200 kr gick kalaset på. Bättre än att betala 1300 kr tycker jag :D

Hade fått 2 kommentarer när jag loggade in.. Det är inte var dag! haha

Nellan om Mellanlandar lite..:
Oj hulda ! Värst vad flyt du fått på ditt bloggandet nu då? Kanske man kan börja kika in lite här nu o då igen då ;p

Svar: Ja klart du ska börja hänga här lite mer :P Jag fick ju aldrig din nya bloggadress. Mejla vett ja!

Anonym om Mellanlandar lite..:
Ja nyfiken som man är så är man ju här och snokar en del...;D haha...då får man ju lov att göra sitt jobb att kommentera lite oxa=) Hoppas inte du tar illa vid dig bara..=S inte min mening..=) bara kul att läsa lite...=P

Svar: Antar att den är från Sandra? Klart jag inte tar illa vid mej. Om man har en offentlig blogg så kan man ju inte direkt ta illa vid sig om nån läser :P Känner inte att jag behöver lösenordsskydda min blogg med ALLA mina tusen besökare om dagen.. Eller inte :P haha Sen skriver jag ju inte direkt om nåt hemligt..

Nu blir det att koka lite köttsoppa som jag ska ha i matlåda. Och bre ett par mackor också, annars blir man ju inte mätt.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp anonym var jag...glömt att skriva i mitt namn=P nej jag fattar ju att det är en anonym blogg...tänkte bara på att jag är jag liksom...haha

2008-12-11 @ 20:32:37
Postat av: Sandra

Japp anonym var jag...glömt att skriva i mitt namn=P nej jag fattar ju att det är en anonym blogg...tänkte bara på att jag är jag liksom...haha

2008-12-11 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0