God morgon världen!

Nu är jag uppe. Har vart en liten stund. Sminket sitter där det ska, bara frullen kvar sen är jag ready.
Idag blir det att jobba halvdag. Går hem vid lunch, sen ska vi på möte i Mariagården (?) med alla som jobbat med branden, försäkringsbolag osv. Vi ska tydligen få ersättning för de dagarna vi inte kunde sova hemma. Det va ju hygglo!

Fortfarande kär i Takida - Give into me. Jag förstår inte att jag alltid ska va sist med att höra en låt. Eller hör den gör jag ju, men när alla andra tycker den är skitbra så tycker jag att den är kass, sen en månad efter de slutat lyssna på den så kommer jag på vilken bra låt det faktiskt är :P Jag må va lite efterbliven.. Men det gör inget för jag är bra ändå! ^^ haha

Nu frulle, sen jöbb!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm vet inte om jag kan hålla med om att du är den bästa..=p det måste ju nästan va jag som är den bästa...;D Kanske kan vi samsas om detta=) hehe...angående Takida så är du lite seg ja, men jag älskar den fortfarande så du är inte ensam iaf=P

2008-12-09 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0