God morgon!

Funderade på en sak. Vad skriver man egentligen på morgonen, när man uppdaterade precis innan man somnade?
Har ju inte hänt så mycket sen dess direkt. Ska man berätta hur man sov? Vad man drömde om?
Minns faktiskt inte vad jag drömt i natt. Men däremot kan jag berätta vad som hände för några nätter sen. Haha.. Jag vaknade mitt i natten och låg med huvudet nere vid fotänden. Och hela kroppen också dessutom. Satte mej upp och undrade vart fan jag var.. haha.. Sen kom jag på att jag var i min egen säng, på en annan plats bara.

Idag blir det jobb som vanligt. Ska bara jobba idag, fre, sön, mån.. Sen är det jullov i 2 veckor, förutom en dag i mellandagarna som jag skrev upp mej som lite extrajobb.. Pengar behövs ju.. rätt mycket också för den delen.

På Tisdagkväll blir det julafton här hemma med pappi. Dumt att jag sa att vi skulle va här hemma när det ser ut som en bomb just slagit ner. Men det är ju visserligen en anledning till att städa. Frågan är bara när fan jag ska hinna allt?
Den 23e ska vi ju springa på stan hela dagen. Får gå upp tidigt så man är där vid 10 när det öppnar, sen måste jag va hemma senast 15 för att laga mat osv till kvällen.

Nu blir det frulle, sen jobbet. Hörs sen mina vänner!



Haha, hittade en ful tomte-bild på mej och CoCCo som jag så snyggt photoshopade ihop förra julen :D Vi är ju för söta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad lyckliga ni ser ut på kortet=P

2008-12-18 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0