Hej, jag heter Malin och jag ska aldrig mer dricka!

.. inte för ens nyår iaf :P

Vart rätt bra drag på't igår. Inte konstigt att man vart full som en kastrull när man drack från 18.00-03.30 :P

Lyckades t.o.m få mej lite malingt sovsällskap. och DET är inte var dag mina vänner :P

Nu ska jag fortsätta ligga här och va allmänt äcklig, tills jag orkar ta mej till duschen (läs: tills imorrn förmodligen) :D

Ikväll blir det nog lugnt.. som det känns just nu. Har inget att dricka heller för den delen. Köpte en flaska vodka igår, tänkte ha halva igår och halva idag. Men det vart visst hela igår istället :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vem var den lycklige?

2008-12-25 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0