Köttfärspaj!

Fy fan vad folk den var i Tornby och på stan! Bävar lite för att gå på stan på Tisdag, då är det löning PLUS att det är dagen innan jul och alla ska panik-köpa dom sista julklapparna. Men det blir nog trångt och mysigt.. eller nåt..

Var iaf först på Toys och handlade lite. Köpte bla "TP familjeupplagan" Lasse har bara det vanliga TP, men det kan man ju fan inte en enda fråga på. Så det här blir bättre. Nicco och Passe köpte det en gång i tiden och det spelades slaviskt ett tag. Kul att iaf kunna några frågor.

Efter Toys åkte vi in till stan. Kollade i ett par affärer, fikade en snabbis och sen åkte hem i princip.

Nu håller mamma på och gör köttfärspaj som vi ska äta. Sen måste jag nog sova middag lite. Är helt slut. Vet inte om jag bara är allmänt trött eller om det är för att jag inte är helt hundra.

Ikväll blir jag kvar här och då blir det nog en omgång TP skulle jag chansa på. Lugnt och skönt att spendera en hel helg hemma hos Mammi utan en massa alkohol på Platens :P

Maten är klar, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0