Nedräkningen har börjat..

Bara 8 dagar kvar till julafton. Eller 7 kan man kanske säga, den här dagen är ju slut när som helst.

Gick rätt bra på jobbet efter att jag skrivit förra inlägget. Jag behövde nog bara avreagera mej lite :P

Jag tänkte dra ihop en liten tjej-jul-kväll men alla människor verkar vara upptagna på fredag. Det är ju kul att några har ett liv iaf! Jag unnar er det.. Japp! Får se hur många vi får ihop. Som det ser ut nu så är vi 5 st.
Just ja Louise, skulle fråga dej på msn men då hade du redan loggat ut. Kom över på Fredag om du vill. Lite tjejer, glögg, julpyssel osv. (Om det nu blir nåt vill säga)

Klockan är bara barnet, men jag funderar på om jag kanske ska sova tidigt idag med. Har liksom inte så mycket för mej.

En undran jag har är ju varför man lägger sig i saker man egentligen inte vill ha med att göra överhuvudtaget? Usch!

Kanske skulle diska mitt lilla diskberg? Hm, får se. Diska eller sova? Jag röstar för det sistnämnda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0