Puuuuuuuh

Nu tar jag en paus, och den är fan välförtjänt!
Faan vad duktig jag har varit. Allt är nästan klart. Ska damma i vardagsrummer, slänga lite skit som jag samlat i en hög i hallen och sen torka golven. Men det sparar vi på en stund.

Jag kanske skulle passa på att ta lite bilder på lägenheten sen när jag har städat klart. Kanske kan vara kul för er som läser och som inte vet hur jag bor. Sen är det ju alltid kul för mej att ha bilderna kvar i framtiden när man har flyttat någon annanstans och vill minnas hur man bodde som ung.. Höhöh :P
 
Lyssnar förövrigt på www.julradio.se. Tycker det är rätt coolt att man kan ha en radiokanal med bara julmusik. Visse inte att det fanns så mycket julmusik på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0