REDAN HEMMA :O

Oj oj, bel visst en tidig hemgång. AStrevligt på julfesten på jobbet! Krogen var mindre trevlig. Drog oss vid 1. Sen buger King  n hemma.


Sandra om Trött på alla missförstånd:

Kul att höra att man verkar trevlig..=P ja kan meddela att jag är himlans trevlig..=) Vad menar du med att han glömt bort vem Malin va? Tycker ni har väl ganska mycket kontakt...iaf vad jag har förstått det som=P Och jag vill absolut inte stå mellan er...=) Kra

svar: Om vi säger så här. Det vi hörs/ses är när jag är där och hämtar nåt eller så. Ca 5 min/vecka kanske. Det tycker inte jag är så bra kontakt. Men men. Shit happens och nu ska ja sova.

Full som en kastrull. He!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok ja det är väl lite synd...=S men sånt är livet...det kommer och går människor hela tiden..Men för min del så är det iaf helt ok att ni är vänner=) Så det är inte jag som står emellan iaf..=P

2008-12-14 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0