Snabb uppdatering

Tänkte bara skriva en snabb uppdatering innan jag ska sova.

Har inte vart en allt för produktiv dag. Vaknade andra gången vid typ 12.15. Degade en stund
Sen kom mamma och hämtade mej vid 14.30 så följde jag med hem till dom en sväng (Mest för att hämta bilen :P)
Tog bilen hem vid ca 17.00. Åkte hem en sväng igen. Hämta sen upp Camilla för att åka till Butterfly och käka. Åkte hem och lämnade av Camilla för att åka till Johan en sväng. Vi satt mest och snackade skit, åkte sen och hämtade Camilla igen. Åkte en liten raggartur :P Sladdade lite.. haha..
Vi åkte sen hem hit och jag plockade lite och slog in en julklapp. Nu är det sovdags för mej.

Med det säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0