Tack för en trevlig kväll!

Mycket trevlig kväll igår måste jag säga. Tack alla som var med :p

Började som sagt hemma hos Nicco&Sandra. Vi var 6 st brudar så det vart lite babbel om diverse ämnen :p
Drog oss in mot stan vid 12-hugget. Gick till Harrys/B&K. Kul att gå ut så många. Oftast är man ju bara ett par stycken och så tappar man bort varandra och står där helt vilse :p haha..

Vaknade idag och skulle jag inte vetat om att jag drack igår så skulle jag inte märkt det. Inte ett dugg bakis. Det tackar vi gudarna för :D

Snart blir det en sväng ut till Elgiganten och kolla micro. Fick ju presentkort av Pappi i julklapp :)

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv=) det var himla trevligt..

2008-12-29 @ 12:25:18
Postat av: Sandra

Inte bakis=O Din gris..jag spydde i söndags=S så bra mådde jag..=P

2008-12-29 @ 12:28:19
Postat av: Stefan W

Heej :) tittar in här :D



Besök gärna min blogg, och glöm inte att vara med och svara på gåtan lite längre ner! Ha en bra dag

2008-12-29 @ 12:30:09
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0