Tävlingsdags!

Hittade en tävling i Söta Robins blogg ;) Såhär ser den ut!

Tävling!

Jag har länge velat ha en tävling i min blogg men inte riktigt vetat vad jag ska lotta ut. Jag har inte heller velat ha en vanlig utlottning heller eftersom det känns för enkelt och slumpmässigt.

NU har jag dock kommit på det ultimata med en tävling där man får kämpa lite och har chansen att vinna en härlig parfym(värde 3-400kronor) från parfym.se som är sveriges största parfymbutik på nätet.

Hur gör man då om man vill vinna? Det är egentligen väldigt lätt. Allt ni behöver göra är att kopiera detta inlägg och klistra in det i er blogg med länk till min sida, Sedan besöka
www.parfym.se och hitta vilken parfym ni helst skulle vilja ha och skriva parfymens namn i en kommentar tillsammans med mail så att jag kan kontakta dig som vinner.

Tävlingen kommer pågå 24 timmar!   



Kom igen och tävla nu. Man kan ju inte gå runt och lukta shchiit hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0