Trött på alla missförstånd

Fan jag orkar inte alla dessa jävla missförstånd asså. Jag är så less på att allt jag säger tolkas helt fel.
Du vet att jag säger saker och ting för att jag bryr mej, och du vet att innerst inne så har jag så jävla rätt.
Kanske därför du reagerar som du gör på det jag säger?
Ibland vill man inte tro på saker och då väljer man att inte göra det. Men innerst inne så är det egentligen rätt.
Och även om du inte tror att det går ut över andra när du mår dåligt så gör det faktiskt det.
Jag tror inte du gör det med vilja, men så är fallet.

Jag vill ju bara att du ska må bra, när ska du förstå det?

Nog om det.

Får svara på kommentaren här då det inte finns nån blogg att svara i :P

Sandra om Då var man fin i håret igen!:
Japp anonym var jag...glömt att skriva i mitt namn=P nej jag fattar ju att det är en anonym blogg..
.tänkte bara på att jag är jag liksom...haha

Svar: Haha, jag har inget emot dej. Du verkar vara en trevlig liten prick. Sen att "du är du" spelar la ingen roll. Kul att han hittat en kvinna som kan få lite ordning på'n :P Synd bara att han glömde bort vem Malin va.. men men. Han är ju karl, det säger väl allt? :P

Jobbet idag gick rätt segt. Gick bra fram till lunch, sen vart jag på halvtaskigt humör. Bajskorv

Imorrn börjar jag tidigt. 10-16, sen hem fort som satan och duscha och fixa, sen julfest på jobbet kl 18!
Fan va roligt vi ska ha och fan va fulla vi ska bli :D Alltid kul att umgås med jobbarkompisarna när dom "bara är vanliga" och dessutom fulla ;) haha

Nu blir det en cigg på det!

Puss och hejs, Grus och grejs!



Imorrn åker partyhatten på! tss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att höra att man verkar trevlig..=P ja kan meddela att jag är himlans trevlig..=) Vad menar du med att han glömt bort vem Malin va? Tycker ni har väl ganska mycket kontakt...iaf vad jag har förstått det som=P Och jag vill absolut inte stå mellan er...=) Kram

2008-12-12 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0