Chajneeesfååd

Hallå eller!!

Just hemkommen från staden. Jag, Karln och Camilla har ätit en romantiskt middag för 3 på Ming Palace. Va göddigt, men jag vart nog lite besviken allt. Va inte riktigt så gott som jag hade för mej, men men..

Nu ska jag be er om en tjänst.

Jag skrev för ett tag sen om en sida som heter gratisbio.se (http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=26914)

Jag har ju inte alls många poäng kvar tills jag får ett presentkort hemskickat, så please!! Hjälp mej lite.

Jag skriver ut vilka annonser ni ska klicka på, så det är inte svårt alls.. Tar kanske 5 min. Och jag vet att ALLA jag känner har 5 min till övers. Så upptagna är vi inte i min bekantskapskrets ;)

Så du gör alltså följande:

1. Ni regisrerar er gratis via länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=26914
2. Ni samlar ihop 100 poäng

Så här samlar du poäng GRATIS

1. Välj kategorin Click och klicka alla annonser = 30 p
2. Bli medlem gratis på Meetic = 22p
3. Bli medlem gratis på Konstbolaget = 15 p
4. Bli medlem gratis på trycktorget = 15 p
5. Bli medlem gratis på jobbet.se = 15 p
6. Bli medlem gratis på tradera = 7 p

Svårare än så är det inte att få ihop era poäng. När ni gjort det, så lägger ni ut eran egen länk på eran blogg, får sen folk att göra detta som jag vill att ni gör för mej, och VIPS så har ni 200 poäng per värvad medlem. Inte så svårt va? ;)

Kom igen nu och va lite shysta hörrni!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0