Inte bakis då :D

Tjooo!

Gådagen började med att jag blev väckt av grannjävlarna som höll på med jag vet inte vad där uppe! Lät ungefär som en dammsugare, men 100 gånger värre! Vill även påpeka att detta va runt 8-tiden på morgonen. Aaaalldeles för tidigt för mej att gå upp då. Så jag kunde inte somna om, så va vaken en timme tills det vart tyst. Somnade om och sov en timme, TILLS DET BÖRJAR IGEN!!! Gaaaaaaaaaaah!!!! Jag blev helt skogstokig där ett tag. Men somnade om igen. Tills kl 11 när det plingar på dörrn, och Camilla vill låna mitt kort. Gick även och la mej en stund till efter det, haha.. Shit va trött man kan va! Kl 12 ringde mamma och sa att hon va på väg. Skulle hämta mej, så ja kunde ta bilen. Åkte hem till mamma och va där ett par timmar, tills det där karln slutade vid 15.30.
Sen tog vi en vända på bolaget för lite inhandling av Jäger, sen vart det LIDL och köpa groggvirke. Muumma!
Sen vart det hem att städa inför kvällen.

Kvällen bjöd då på lite alkoholhaltiga drycker. Hade bestämt oss för att skippa Club Session för ekonomin är inte på topp om man säger så :) Så det blev en spelkväll här hemma. Jag, Den där karln, Sofi, Sanna, Nicke, Jonsson, Ella och Camilla. Vi spelade "Med andra ord". Man är 2 o 2 i lag och så ska man ta en bricka med ett ord på och beskriva det ordet med andra ord :D Skitkul spel, men förbannat stressande! Hinner ju få en hjärtinfarkt eller två på köpet.

Sanna, Sofi och Nicke drog sig hemåt efter att vi spelat klart, men vi andra höll igång. Vart lite dansande, lite singstar osv :D Vart inte så värst sent, dom gick nog hemåt vid 1.. eller va kl 2 kanske? Äh, minns inte men skitsamma.

Kom inte i säng för ens 4.30 visserligen, så blev väl inte jättetidigt direkt :)


And of course, some pics:


image90

Sofi och Sanna

image91

Jonsson med det fina fingret :D

image92

Nicke och en bit av camillas rygg ;)

image93

Camilla

image94

Turturduvorna Ella o Jonsson ;P

image95

Haha, don't ask! :D

image96

Ojojoj, vilken arg blick! Grrrrrr. Den där karln innan han kom på att han skulle va social. För tro det eller ej, han va med och lekte hela kvällen! Peppar peppar ta i trä!

Nu ska jag ner till Sofi en sväng och titta när dom gör smörgåstårta. Nicke fyller 25 imorrn. Jag må han leva!!!

Sen blir det ju att mysa ner sig i soffan med duntäcket :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0