Min allra första tävling :D

Alla har ju tävlingar hit och dit, och jag är ju inte den som är den. Så varför inte liksom.

Killen som har www.designadinblogg.se har även skapat en sida där han lägger upp alla tävlingar som folk har på deras bloggar. Så är man sugen på att vinna nåt kolla in här för tips på tävlingar: http://bloggtavlingar.blogg.se/

Så får vi väl se om han vill lägga in min lilla tävling där :)

Jag som sa att jag skulle sova för flera timmar sen.. Oj oj, vad ska det bli av mej?!

Nu SKA jag sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla:)
Skulle vara roligt med en helt ny design:)

Kram Caroline

2008-02-15 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0