Ännu en sån där

Jaha, då va klockan 04.35 och här sitter jag. Har fått extrema sov-svårigheter på sistone.
Gick och la mej samtidigt som den där karln runt halv 1. Låg och snurrade en stund och fick den skitont i magen och mådde illa som en tok. Gick upp en sväng, och sen va ja tvungen att gå och spy (WTF?!?!)

Men nu efter känns det bättre. Undrar va som hände där jag. Kan man va dagen-efter-dagen-bakis? Ehh nee.. Och inte är ja på smällen heller..

Aja, i brist på annat satt jag och glodde runt i okänds folks bloggar och hittade ännu en sån där skit-lista som egentligen är fullständigt ointressant, men som man bara måste läsa ändå.. Tacka mej för att jag fördröjde lite tid åt dej ;) Var beredda på en lång jävel!

Vilken svordom använder du mest? Är nog tamejfan fan..

Äger du en iPod? Nej har en vanlig hederlig mp3

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu står den på 06.30 men det är för att karln ska vakna. Min biologiska väckarklocka kommer nog ringa runt 1 om jag inte kommer i säng snart.

Hur många resväskor äger du? Ingen egentligen, men har 2 st som jag lånat av mamma, men dom kanske jag får behålla om jag är snäll (hon har så många ändå!)

Använder du flip-flops?  Aj aj och aj. Får såna förbannade skavsår mellan tårna. Men det är fint.

Var köper du dina matvaror ifrån? Storhandlar en gång i veckan på Willys och småköper på Ica.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Lite olika.

Vilken var den senaste filmen du såg? "Allt en flicka vill ha" som gick på tvn vid 21.00

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Känner inte så många barnfamiljer direkt. Skulle va Nellan o Liam isf :D

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det absolut första skulle nog vara en ny lottokupong, sen en resa, sen en bil. (Eller kanske bilen först så man kan ta sig till Arlanda? Äh fan, tar taxi :D)

Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, det ordet låter bekant. Undra va det kan bero på..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men det kanske vore en idé? Haha

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, och isf kunde jag ju inte sagt vad dummo!

När var senast någon stötte på dig? Haha, ojoj.. Minns ej ;) Eller gills msn? :D

Vad åt du till middag senast? Tacopaj

Använder du huvtröjor? Jajjemen

Kan du vissla?  Ja, det hör nästan lite till allmänbildningen tycker jag!

Vem var den senaste som ringde dig? Min nyhemkomna neger, Mamma.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Hm, dom läskigaste :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert, men det jag inte vet lider jag ju inte av ;)

Vilket riktnummer befinner du dig i? 013

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja förmodligen. Men när jag tänker efter såhär i efterhand så förstår jag inte varför.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Men shit, "hur stort" Nån som kan sizen på ikano?

Hur många syskon har du? Ett riktigt, 4 fejkish

Är du blyg inför det motsatta könet? Haha, njae det vill jag nog inte påstå.

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

Äger du några band t-shirts? Nej.

När flög du senast? Aug -06

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 barstolar

Läser du för skojs skull? Jo det gör man la ibland

Pratar du några andra språk? Lite knackig engelska. Minimalt lite spanska.

Diskar du din egen disk? Ja, vi har infört "diskdagar". Funkar väl sådär må jag säga :P

Har du gråtit offentligt?  Inte va jag kan komma på

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, men ibland

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo lite sugen är man ju. Vet dock varken vart eller vad än så det får vänta.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, annars är han väl inte mycket att hänga i gran?

Kan du kasta macka? Japp, en dold talang jag har ;) Man kanske borde blir mackkasterska?

Har du någonsin varit på Jamaica? Icke

Vad har du med dig in på bion? Förmodligen någon mer levande varelse, sen lite popcorn och en cola förstås!

Vem var din favoritlärare och varför? Tror inte att jag har haft nån favorit direkt

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Kallt och jävligt

Har du en favoritblogg? Njae , inte direkt

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Varierade lite

Gillar du att flyga? Starta och landa är kul, men resten suger.. Långtråkigt!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet

När sov du senast på -golvet? Eh, varför exakt ska man göra det?

Vilken är din favorit drink? Redbull/Jäger är en ny favorit

Gillar du din boende-situation? Hm, det va ju en knepig fråga i dagsläget ;P

Vilken är din mammas hemstad? Skogarna utanför Linköping

Din pappas hemstad? Är Finspång en stad? ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 8, men det är ju inte så att jag går sönder om jag bara sovit 4-5 en natt.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Hahahhaa (räcker som svar va?)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Japp, om och om och om igen

Vilken är din favoritfrukt? Just nu är jag mest sugen på en apelsin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Äh, man ägnar det väl en tanke då och då, men sen vad hjärnan gör med den tanken är en annan femma :D

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja!

Tror du på liv på andra planeter? Nej, det vill jag inte påstå

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte

Tror du att Gud är man eller kvinna? Giraff

Vad var det senaste du åt? Ostbågar

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Tror inte det är könet som är avgörande.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Va pappa som valde.

Gillar du senap? Mmm, Johnnys ska det va!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Malin ta en banan så blir det bättre snart"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! (sen vet man ju inte hur det går när man står där men...)

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning...

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nopp

Tycker du om att krama folk? Njae, tycker sånt har blivit extremt uppblåst :P

Skulle du säga att du är trendig? Nej.. haha.. Inga läder-legging för mej inte! Bläääää

Äger du en digitalkamera? Japp, men funkar som en påse nötter.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha, Jolis och hans syster tycker jag är lik Lindsay Lohan.. Hahaha

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen (då ser man ju inte texten döööööh)

Tycker du att du är attraktiv? Haha, det skulle ja inte vilja påstå

Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, damm och lite annat småkraffs som jag inte ens kommer ihåg.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Hell NO! Göddigaste som finns!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Becca, Sofi och Nellan. Så kom igen brudar!!


Nu börjar jag tom bli lite trötter. Karlns klocka ringer om 1h och 20 min.. Weeei :/

Nights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0