Bara för att!


Vill påpeka att detta är ENBART för att jag är så förbannat rastlös och måste sysselsätta mej med nåt! Ha..!


1. Fullständigt namn? Malin Anneli Maria Johansson
2. Exakt ålder? 20 år och 10 månader
3. Vart bor du? I en resväska :D (för tillfället placerad i Johannelund)
4. Bor tillsammans med? Allt skit som ligger i väskan?
5. Husdjur? Vilgot och Vilhelmina (se bild nedanför)
6. Färg på ditt hus? Hus? Vad är det? Väskan är förövrigt marinblå
7. När är du född? 1987
8. Klass? Done with that shit
9. Vilket år tar du studenten? inte tar, men tog -06
10. Något jobb? Nae tyvärr. Men snart hoppas jag!
11. När gick du upp i morse? 10.30
12. När ska du sova ikväll? När ögonen säger ifrån, kanske runt 01?
13. Duschat idag? Nae det är ju jobbigt ;)
14. Kramat någon idag? Svar Johan Adam= JA
15. Pussat någon idag? Svar Johan Adam= JA
16. Vad har du ätit idag? Bakismat så klart. Pizza!
17. Dagens klädsel? Svarta jeans, svart tröja och brunt linne
18. Dagens smink? All natural
19. Dagens sötnos? Får man bara välja en? Jag måste ta både Vilgot och Vilhelmina ;)
20. Dagens roligaste? Har fan inte hänt nåt roligt på hela dan :/

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Nae inte så värst. Är rätt mobbad :D
22. Hur många har du kysst? Oh my God! Ska man veta? Öhh 30?
23. Vem kramade du senast? Den där karln
24. Hur många har varit otrogna med dig? vet ej, inte mitt problem :D
25. Har du pojk-/flickvän? Ja, en av varje. Vilgot och Vilhelmina you know ;)
26. Vem pratade du med i telefon senast? Viktor
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hm, måste kolla. Av en anonym "En kille. sj?"

FAVORIT:
28. Film? Pretty Woman is teh shiet!
29. Låt? Ingen aning, men just är ju "Alicia Keys- No one" het ^^
30. Mat? Grillad vitlöksmarinerad oxfilé, hasselbackspotatis och ädelostsås, där snackar vi mun-knull!
31. Dryck? Cola ftw
32. Färg? Svart. You know, Once you go black you never go back ;)
33. Stad? Linköping
34. Land? Sverige
35. Ämne i skolan? Inget :D Fan va skönt att skriva! Saknar dock matten lite. Borde jag söka hjälp?

SENASTE:
36. Personen du tänkte på? Mamma när jag försökte ringa henne för en stund sen. (nu ringde hon!)
37. Personen du kysste? Den där karln
38. Gången du spydde? Igårkväll :D
39. Gången du grät? Hm, I Norge nångång. 2 månader sen kanske?
40. Pizzan du åt? Kommer inte ihåg va den hette, men va iaf tomat, ost, oxfilé, champinjoner, ananas, bea-sås
41. Gången du var i Göteborg? I somras
42. Gången du var i Stockholm? Räknas Arlanda? Isf förra sommaren. Annars va de kanske 2-3 år sen
43. Gången du var hög? Usch
44. Personen som såg dig gråta? Anna tror jag

ANTAL:
45. Personer du älskar? Dem som förtjänar det ;)
46. Personer du hatar? Det är dumt att hata säger min mamma. "Tycker mindre om" heter det :)
47. Pojk-/flickvänner du haft? 4
48. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2 har man la klämt in nångång. Kanske t.o.m 3?
49. Glassar du ätit på en dag? Hm, 2 tror jag
50. Festivaler du varit på/ska på detta året? Aldrig varit på nån festival
51. Gånger du haft minnesluckor? Det har ju hänt. Men kan iaf räkna dom på mina fingrar.
52. Gånger du varit hög? Usch
53. Personer du saknar just nu? Ingen
54. Gånger ditt hjärta brustit? Några stycken, men det går ju alltid fixa med Karlssons klister ;)
55. Vill du kyssa nu? Ingen exakt nu
56. Ska du träffa imorgon? Ingen aning,. Mamma om hon vill ha tillbaks brumbrumen
57. Sjöng du senast för? Den där karln, om han råkade höra min ljuva stämma till "Singing Bee" ;)
58. Hade du senast en msn-konversation med? Faton
59. Spelade du tvspel med senast? Mej själv, men jägarns va arger jag blev!
60. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Vilgot
61. Vill du kasta en sten i huvudet på? Becca, för hon kastade en i huvudet på mej för många år sen ;) haha
62. Förtjänar att dö? Alla som dödar nån
63. Är söt? Min mamma bara för att folk säger att jag är lik henne ;D
64. Vill du sova med inatt? Den där karln, Vilgot och Vilhelmina


Här kommer bilderna som utlovat

image22

Sweet sweet Vilgot

image23

Beautiful Miss Vilhelmina

image24

A perfect match!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men du hulda jag tror faktiskt vi är kvitt. Du drämde ju en minigolfklubba i huvet på mig inte långt efter det .. ahah

2008-01-14 @ 17:46:17
URL: http://rubbeccha.blogg.se
Postat av: Malin

Svar till Rebecca: Haha, ja det har du nog fan en poäng i ;D

2008-01-14 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0