Gaah my head!

Shit pomfritt (fel stavning, men de måste ju rimma)
Har förbannat ont i skallen. Har haft det i ett par dar nu. Idag har jag kanske sammanlagt vart vaken i 2 timmar. Resten har jag bara sovit bort. Alla ringer ju alltid och väcker en när man ska ta en "liten" powernap.. Men det kanske är bra? Vad vet jag..?

När man väl är upp vet jag dock inte vad jag ska göra.. Får ännu mer ont i huvuet när jag kollar på tvn eller datorn.. Och förutom en tv och en dator kommer man inte långt i dagens samhälle.

Nu ska jag iaf laga lite finmiddag åt mej själv. Kokt korv och pulvermos står på meny.. Yummiii.. ehh..?

Skriver nog mer sen, om jag inte somnar igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0