Gick inte

Nehe, gick inte sova.. Gick in och "nattade" den där karln som ska upp tidigt och jubbe. Sen fortsatte jag min kväll här.
Sitter just nu och pratar sexfrågor med Arthur på msn. Tror jag gjort det med alla på min lista snart.

Alla tänker på Mej när dom hör "100 frågor".. Det är min lek det! ;)

Alltid kul att få reda på lite snaskiga detaljer om folk.. Mmm me likeilikei..

Dagens middag blev förövrigt raggmunk. För er som bryr er (förmodligen inte men wtf!)
Imorrn ska jag ha tvättstugan. Har bokat 3 tider tror jag som jag "missat". Missat kan alltså betyda både det ena och det andra. Glömt, inte orkat, inte haft lust osv.. Men imorrn måste jag fan ta tag i det. Kommer dock inte ihåg om jag bokade 12-16 eller 16-20, men får kila ner i morgon förmiddag och kolla helt enkelt.

Nehe, ska fortsätta denna underhållande diskusionen. Kanske fyller i med lite mer om en stund. Tjjipp!

Jävligt dåligt med kommentarer nu på sistone tycker jag! Morrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0