Hola amigos!

Då va man back on track igen. Är dock för seg för att orka skriva ett långt och intressant inlägg.
Idag har jag vart på "introduktion" på jobbet. Va rätt skojsigt. Hon tanten som äger det är fan skön. (okej man kanske inte ska kalla en 48-åring för tant?)
Vi fick presentera oss själva (jag hatar det!!), sen fick vi göra ett skrivtest, så dom kan se om vi kan stava någorlunda bra eftersom det vi skriver in i datorn under samtalen skickas direkt ut till kunden. Då måste det ju se "proffesionellt" ut ;) Sen babblade hon mest om lite allt möjligt. Lite sälj-taktik, dvs hur man ska vara som säljare, vilka egenskaper som är bra osv.

Vi va klara strax efter 4. Då tog jag bussen hem och gick sen till Ica. Kom sedan upp och satte mej vid datorn och läste bloggar. Shit my God va fort tiden går då asså.. Man blir helt borta och har ingen aning om vad klockan är. Helt plötsligt när jag kollade så va klockan 20, och dags och börja laga mat tills den där karln kom hem. Vart nåt så avancerat som spaghetti och köttfärssås (min är godast i hela världens enligt den där kalrn) haha ;)

Skulle sen kolla på Gynning, men somnade efter halva och vaknade vid 23.30!! Jag kan fan inte ligga ner och se på tv, för då somnar jag bums.
Just de, frågade också om dom fått nåt datum när vi ska börja jobba, men icke! Dom väntar fortfarande på svar från Danske Bank, som vi tydligen ska börja jobba för. Boka in möten. Hoppas iaf det blir senast nästa vecka!

Hittade en sån där lista igen.. Haha..  Men inte så lång denna gång.. Jag kunde bara inte motstå ;)

Tre saker som alltid finns i min...

Kyl: Bravo-juice, ost, smör
Frys: Bröd, kött, pommes
Skafferi: Pasta, mjöl, ris
Handväska: Plånbok, nycklar, cigg
Sminkväska: Mascara, kajal, ögonfransböjare.
Badrumshylla: Hudlotion, nagelsax, tamponger
Tvättkorg: Mina kläder, den där karlns kläder och handdukar
Skohylla: Adidasskor, stövlar, ännu ett par stövlar
Förråd: Julsaker, gamla kläder, avdankade gamla saker
Hjärna: Finns inte 3 saker som ALLTID är på min hjärna
Jackficka: Kvitton, bankomatkort, lypsyl
Kryddskåp: Pepparblandning, salt, grillkrydda
Trädgård/balkong: Trädgårdsmöbler, grill, askkopp.
Barskåp: Önskar jag hade ett :D
Köksbänk: Kaffebryggare, brödrost, massa disk :D
Fruktkorg: Finns ej


Haha, pratar med Ella på msn (Notera att klockan är 01.45). Hobn vill att jag ska komma över. Hon är full och dan och dom andra har redan somnat.. haha.. Men ja pallade inte gå över dit nu, så hon kommer hit en sväng :D

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0