Hurra hurra!

Hipp hipp hurra för Camilla som fyller 21 stabila idag!

Idag vaknade jag vid 14.45 :O Nu krävs tamejfan i mej en förändring. Det här håller ju inte.

Ett tag efter att jag hade gått upp ringde Camilla och frågade om jag ville äta kladdkaka sen.. Ehh jaha? Jag fattade nada.. Sen sa hon: "Du vet Malin, det är en sån där speciell dag idag" Då ringde den en klocka. haha..
Men istället för kladdkaka vart det tacos. Mycket godare. Gott på lite olika sätt iofs.

Så nu kom jag precis hem, vi va hos Sofi och lekte. Mätt som en plätt är man ju nu iaf! Kollade på tv lite gjorde vi också. Först "Du är vad du äter" (passande nog när man sitter och frossar. haha)
Sen efter det vart det "Efterlyst".. När det va slut så sa Sofi "Jaha, tack för idag, det va trevligt" vilket med andra ord betyder "tack, kan ni gå nu?" haha.. Hon va lite trötter. Har ju inte riktigt samma dygnsrytm som mej och Cameltoe :D

Snäll som jag är så tog jag med lite tacos upp till den där karln :)

Nu vett i fan vad jag ska hitta på. Kvällen är ju ung så att säga ;)
Jo förresten, jag vet vad jag ska göra. Städa! Ser verkligen ut som Gudrun har varit här och stormat rejält. Fy fan. Kan ju nästan tro att det är en ungkar som bor här ^^

Aja, ner i diksbaljan för mej! Och btw, alla som har röstat på min lilla fina röstning här på sidan har klickat i att dom läser min blogg varje dag. Så nu undrar jag ju vilka det är,. Så ALLA som läser detta gäller det obligatorisk uppskrivning för. Så skriv bara ditt namn i kommentarer ;)

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0