Mysfredag :D

Just hemkommen från dagen äventyr. Mamma kom och hämtade mig vid 11.30, så åkte vi till plantagen där det va ½ priser på alla gröna växter, då måste man ju fynda tyckte mamma och shoppade lite fina växter. Sen va vi inne på Jysk en sväng, men det va inte mycket att ha så vi dissa det ganska snabbt.
Efter det kom mamma på att hon ville sola så vi tog MEDDO i Skäggetorp. Först upp en runda till Klädjätten för mamma skulle köpa gardinupphängare. Jag hade ont i huvudet så jag kände inte för att sola, så jag fick snällt sitta och vänta medans mor min pressade i 15 min.

Sen bar det av mot Mantorp-Town med City Gross som första stoppet. Inhandlade lite mys-pys-mat, dvs ost och kex.. Muuumm.. Vart taco-ost, vitlöks-ost i bredbar form, sen även en brieost och en sån där kladdig vitlöksost. Till det tänkte ja även ha guacamole, natchochips och baguette. Blir prima det där tror jag!

Ikväll ska jag nog leka med Cameltoe en stund. För er som inte vet så är det mitt fina smeknamn på Camilla ;D
Hon tyckte vi skulle leka. Har en känsla av att det kommer bli som alltid.. Man sitter och försöker komma på nåt att göra hela kvällen, utan någon vidare framgång, sen efter mycket om och men så ger man upp och åker hem ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0