..Och så va man en av DOM..

Jaha, då jag också skaffat en blogg :)

Har ju då sagt att jag aldrig ska ha nån jävla blogg eftersom jag inte har ett speciellt intressant liv.
Dvs inte alls nåt spännande att skriva om. Men arbetslös tjej som man är så måste man ju skaffa sig en hobby.
Detta ska bli min :D

Har köpt mej en ny liten kamera också, så man måste ju ha nånstans att publicera dom fina bilderna jag kommer ta.
Har dock inte fått till nån fin bild än, men imorrn kanske det dyker upp nått här.
Va förövrigt på arbetsintervju idag på Addici. Sitta i kundtjänst för bilprovningen och boka in besiktningar.. Hon skulle ringa lite referenser i Norge så skulle hon höra av sig till mig idag eller imorrn. Hoppas hoppas..
Livet som arbetslös är nog inget för mig ändå. Speciellt när man är pank och alla jobbar.
Då finns det verkligen nada att göra. Men snart är det Fredag och Fredag betyder löning.. weei..
Undra va helgen bjuder på.. Lite fest nån? ;)
Nu ska ja kolla på CSI sen ska ja försöka få med mej karln och gå och sova :) ---->


image1

Hasta la vista beeejbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0