Ojojoj vilken kväll

Ja, jävlar va roligt jag hade igår. Trodde den skulle bli helt misslyckad bara för att man längtat och taggat så länge, men tji fick jag.

Började med lite förfest här. Vi va la en sisådär 15-18 pers.. Lite lagom.. Blev en hel del singstar, vilket man kan höra på min "Hej jag heter Malin och jag har rökt 7 paket cigg om dagen i 70 år + att jag druckit ett par flaskor whiskey om dagen-röst". Är inte helt på topp, men vad gör det när man har skoj??

Kul och träffa gamalt folk som man inte sett på 1-2-3 år.. Iaf vissa av dom..

Drog oss in mot staden strax innan 12 tror ja(?).. Kom fram till stans jävla kö, men smart som man är så hade man ju skrivit upp sig på gästlistan så det va ju bara glida förbi ^^ Sånt gillar vi!

Shejka asset till 02.50, sen rörde oss upp mot garderoben för att slippa värsting-kö kl 03!.. Smart drag av oss.
Men när man väl kommer ut så måste man ju ändå vänta på den där karln, som ville shejka asset in i det sista.

Orkade inte köa på hakepi, så sket i fyllekäket.. Tjänade vi en slant där! Köpte inte heller nåt att dricka ute. Betalade endast inträde+garderob 120 kr och sen gav jag nån 20 kr till garderoben, kan dock inte minnas vem det va..? Kan ha vart Nicke kom ja på nu..

Fick med oss en Madde hem som crashade på soffan. När vi kom hem skulle den där karl snacka lite med töntarna på venten. Så jag och Madde var med på ett hörn och låtsades att vi va 2 mycket heta brudar som hade fått med sig hem från krogen i hopp om 3-kant :D hahahha.. Dom va mäkta imponerade!
Jag tror även jag utlovade en film på youtube idag med nattens bravader :D hahahah.. kul man kan ha..

Kort och gott var det en lyckad kväll, med ett trashat badrum....(?!?!?) Borde ta tag i det där med städning, men orkar inte just nu. Kan inte gå nånstans på golvet utan att fastna i alla kladdiga fläckar som folk har lyckats åstadkomma. En skurning kanske vore på sin plats?

Nee nu blir det en film, kanske somna lite till den :D "Wedding daze" står på menyn..

Just ja, hittade en jävligt snygg pic på nightlife.se.. Hahahhaha.. Och jag är rädd för att den inte är den enda :/
Vart även fotad av nån från ågatan.se ett par gånger.. Men dom har inte lagt upp dom än, så domen kommer väl lite senare ikväll.

Den här bjuder jag på:

image53

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0