Sjuukaste natten :D

Som jag skrev i gårdagens/nattens inlägg så skrev ju då ella vid 2 nångång i natt o va lite glad i hatten.. Ville komma över en sväng, för hennes sällskap hade somnat. Så hon kom hit.
Jag och den där karln vart förmodligen lite smått lulliga av hennes utandningsluft, så vi fick smak på't!
Både 1 och 2 och 3 och ett par till redbull/vodka slank ner där!
Satt och pratade om diverse och bara umgicks.. Mycket trevligt måste jag säga. T.o.m karln tyckte det! ojojo,,

När klockan va närmare 08.00 (!!) imorse la vi ner våra tunga huvuden på kudden och skulle nanna. Men jag har fått nåt problem, så jag kan inte sova när jag har druckit längre!

Ligger och vrider och vänder hur länge som helst innan jag somnar.. När jag väl somnat så vaknar jag en gång varannan timme typ och kollar på klockan :/ Sjukt jobbigt!

Strax efter 11 imorse plingar det på dörrn. Den där karlns mamma och syster som kommer och ska ha hjälp med en grej på datorn. Så vi går snällt upp efter ca 3 timmars sömn.. Puuuh...

Det sjukaste av allt som jag är extremt chockad över är att jag inte är det minsta trött! Inte karln heller..
Hur fan är det möjligt?! Vi har inte ens tagit en powernap, somnat i soffan eller nåt! Jag som alltid brukar somna så fort jag lägger mej i soffan.

En aning seg va man ju fram till 18 ungefär. Då började man piggna till. Vart en sväng till ICA för att inhandla lite fläskfilé till dagens middag. Mummigt!

Nu ska jag fortsätta glo på tv lite. God natt (om några timmar..)

Just det! Satt förövrigt och läste igenom massa gamla dagboksinlägg på lunarstojm inatt.. Högläsning på hög nivå. Fan man vart ju nästan lite sentimental :D Hade kvar alla gamla inlägg från maj 2002.. Där snackar vi nostalgitripp in my head! Aja, Laterz!

image54

Fuck så jävla heta vi är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0