Sovdags

Hallojsan där..

Tänkte bara skriva ett par rader innan jag kryper ner. Dra en snabb genomgång av dagen.

Vaknade vid 10. Kollade på "våra bästa år", sen gick in till sängen igen för att väcka den där karln.'
Va inte det lättaste.. Han va största tlöttisen. Men strax efter 11 kom vi upp iaf. Ringde Cameltoe och kollade om hon ville följa med ut till IKANO och hämta min mobil som va klar efter reparationen. Det ville hon..
Eftersom min telefon är fucked up så kunde hon ju inte ringa när hon va på g, så vi bestämde att hon skulle komma runt 14.

Redan kl 12.40 plingar det på dörrn och där står hon.. Själv satt jag i morgonfrilla, no spackel och morgonrock. Hallå snygging!! Men vi tog det lugnt, kollade på nästa "våra bästa år" medans jag sminkade mej. Eter det kom vi äntligen iväg. Plockade upp hennes bror på vägen. Stannade i Tannefors for some Baaadfooood... Men gött va're!
Sen va hennes bror tvungen att åka till banken så vi satt i bilen där utanför och väntade i evigheter (som vanligt när man ska till banken!)

Efter de kom vi till slut iväg mot IKANO som va planen. Släppte Patrik på Maxi, medans vi hämtade luren.
Vart en snabbare visit än det brukar bli i Tornby ^^

På vägen hem slängde vi av Patrik hemma hos honom, och fortsatte mot Ica i Tannefors där Camilla skulle möta sin Pappi och få lite cashish.
Och just då kom jag på en briljanta idén att vi skulle stanna i blomsteraffären och köpa så-jord och en kruka. Jag ska nämligen göra som Jamie Oliver gjorde häromdan.. Jag ska så chilifrukter :D Så nu jävlar ska det gro!

När vi väl kommer hem och ska sätta dom små kärnorna i krukorna så kommer vi på att man måste torka kärnorna innan man sätter ner dom. Så dom ligger på tork på ett papper nu.

Cameltoe den smarta tog ett pyttepyttelitet bett från en piri piri.. Sen va hon fucked! hahaha..
Asså det spelar ingen roll hur många gånger man tvätter händerna, det sitter som berget!
Camilla hade ett fint förslag. "Om den där karln är dum mot dej så kan du ju alltid runka av honom med dom där händerna" mohahaha.. (med chili på för er som är lite slow)^^ Men så elaka ska vi nog inte va ;)

Nee nu kallar slafen! Nights folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0