Tjipp och hoj!

Fan jag kom just på mej själv. Jag har suttit som klistrad vid photoshop nu i 2 dar och helt glömt bort att skriva i min blogg.. Guuud så dant!

Igår gjorde jag dock inte ett piss som är värt att skriva om. Satt bara här hela dagen och pillade.. Jag tror bestämt att jag har skaffat en hobby för första gången i mitt liv. Det va nog fan på tiden! ;D

Idag däremot har jag faktiskt vart utanför dörren.. Dra på trissera!
Mamma kom och plockade upp Mej och Den där karln strax innan 12.30, så skjutade jag henne till hennes "skola", sen skjutsade jag Den där karln till jobbet. Efter det bar det av mot Valla för att plocka upp Camilla och dra en lunch.
Vart en pizza på Pizzafiket. Gött mos! Men orkade inte ens halva.. Fan va lamt!

Sen förde oss porschen ut till IKANO för att gå och glo lite. Skulle kolla om min telefon kommit tillbaks till 3, men icke. Lämnade in den 5 Jan och dom sa att det skulle ta 7-10 dagar. Men nu när han kollade så skulle den komma den 23 Jan. Då vart jag lite upprörd, men han sa att tar det så lång tid så går den förmodligen inte laga, så då får jag en ny ^^

Sen gick vi en sväng inne på IKEA.Hittade svarta fyrkantiga tallrikar för 9 kr st! Värsta fyndet där va!
Shoppade även en osthyvel eftersom jag hade sönder (?!) den gamla. Har därför använt en potatisskalade för att skiva ost dom senaste dagarna :D Ibland måste man vara lite påhittig.

Sen bar det av mot Gina.. Hittade ett par jeans som va på rean. Hade kostat 500, men var nedsatta till 250 kr. Hade inga pengar just då, så jag la undan dom ett par timmar. När jag sen kommer tillbaks så är det Marina som står i kassan. Så säger hon:
"Vi ska sätta ner dom här till 99 kr ikväll för slutrean börjar imorrn. Men du kan ju lika gärna få dom för det nu!"
Fan va hygglo sa jag. Bara tacka och ta emot.

Sen va vi klara med IKANO. Åkte och hämtade den stackars sjuka karln på jobbet. Lämnade seda av Camilla och åkte och hämtade Mamma. (Shit, det låter som jag extraknäckar som taxichaufför). Körde Mamma till MEDDO i Skägget. Medans hon solade åkte jag och den där karln bor till bolaget och köpte lite bira åt tanten.
Tillbaks till Skägget för att hämta mamma, och sen lämna henne på IKANO. Och vad ska tanten göra där då?? JO hon ska boka en resa. Så nu ska dom tydligen till Tenneriffa på Söndagmorgon.

Oh NEJ jag är inte avundsjuk!! Så det så!

Nehe, det va väl det hele som jag brukar säga. Roligare än så blir det inte.

Back to Photoshop ^^



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill också åka utomlands... fuskigt jyy

2008-01-18 @ 13:27:28
URL: http://rubbeccha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0