Ghingis Khan

Hoj!

Tänkte bara skriva ett snabbt räcer-inlägg innan jag kryper ner i kojan.

Idag har jag jobbat hela dagen. Sofi ringde och frågade om jag inte kunde sluta en timme för tidigt, så vi kunde gå ut och käka. Jag fyller ju år och Ella fick körkort idag. (GRATTIIIIS) :)

Så jag frågade om jag kunde gå kl 20, och då sa Ola (Coachen) att det gick bra men på ett villkor. Jag skulle sälja 3 stycken till. Jaja, va ju bara anta utmaningen. När det va 45 minuter kvar, hade jag fortfarande 2 kvar som jag var tvungen att sälja. Det är ju kört, tänkte jag då. Men jag fick en minsann. Och sista samtalet tog jag kl 19.53 typ. Och sålde på det! Så jag fick mina 3! Damn Im good! :D

Så det slutade med 6 stycken idag. En timlön på 157 kr. Jag gillar't.

Som ni kanske förstod av rubriken så var vi på Ghingis Khan och käkade mongoliskt.
Jag vart lite halvt missnöjd måste jag säga. Men det va rätt gött ändå. Godaste panacottan efteråt iaf! :D

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej du! Va din födelsedag nice?
Kan inte vi kirra en ny design på min sida nån dag? börjar bli trött på den jag har nu!

2008-03-12 @ 14:40:23
URL: http://rubbeccha.blogg.se
Postat av: Rebecca

Mm nån dag bli bra.. jag jobbar ju knappt nått så jag har tid då ...

2008-03-13 @ 09:15:46
URL: http://rubbeccha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0