Hej igen

Det va ju ett tag sen.. Bortsett från tävlingsinlägget som jag skrev för 1 minut sen.

Idag är det min "Lill-födelsedag" :D Egentligen fyller jag ju på Måndag, men då jobbar man ju så det blir ju svårt. Så
jag ska ha lite kalas idag. Blir inte så många men det blir smörgåstårta!! Muuuuummmma.

Jag tänkte skippa smörgåstårtan först, men sen kom jag att tänka på hur sällan man faktiskt blir bjuden på det, så jag kirra till en iaf. Är ju dock bara botten än. Det fina kommer om ett par timmar när mamma kommer med lite räkor.

Den där karln hade köpt ett paket till mej igår när han kom hem. (Nej nej, tro inte att han är snäll.Jag TVINGADE honom :D Han hatar att köpa paket, men ja sa "Men det behöver inte vara nåt dyrt, kan vara nåt för 20 kr bara".

Varför i helvete sa jag så?! Jag vill visst ha nåt dyrt och fint.. Får jag nåt för 20 kr så har jag inte rätt att bli sur, för det va ju faktiskt min idé ;D Mohaha..

Mest kul för att jag inte har en aning om vad det är. Paketet ligger inne i klädkammaren, och karln ligger fortfarande och sover.. Tänker ni samma som jag? Neee fy, så får man ju inte göra.

Nej, nu har jag inte tid mer. In i duschen och skrubba mej. Sen sockerkaksbakning, och sen smörgåstårta-dekorering. Puh, långt ord!

GLÖM INTE ATT SÄGA GRATTIS PÅ MÅNDAG!

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0